شما در مورد اسم پردازنده درست میفرمایید.
اما راستش را بخواهید توی رزولوشن های پایین که کارت گرافیک گلوگاه نمیشه و در حقیقت اکثر کار بر عهده پردازنده است
برای این است که برای عملکرد قدرت پردازنده توی بازی از 1280*1024 یا 1680*1050 استفاده میکنند و برای اینکه قدرت گرافیک
را بسنجن از رزولوشن های بالا استفاده میکنند در ضمن داخل اون ریویو توی بازیها تفاوت ر امتیاز حتی در 20fps هم دیده میشه
که نشان میده کارت گرافیک گلوگاه نبوده ولی وقتی setting بالا میره و یا رزولوشن بالا میره اون تفاوت به 1-2 فریم میرسه اونوقت
میبینیم که کارت گرافیک گلوگاه شده یکی از دلایلی که تستها را با 1024*1280 هم انجام دادن اینه که اثر کارت گرافیک حذف بشه
و بشه فقط قدرت پردازنده سنجیده بشه.
در ضمن به نظر من چون پردازنده های سری Core I7 اینتل دارای هشت تا هسته مجازی بودن تا حالا اکثر برنامه هایی که از تعداد
بالای هسته سود میبرده اند برای تا 8 هسته بهینه شده اند .
البته در مورد بازیها هنوز از 2 و یا حد اکثر از 4 هسته استفاده میکنند و اون تعداد کمی هم که از 4 هسته استفاده میکنند متاسفانه
هسته ها را بطور کامل بکار نمیگیرند و میزان فعالیت هسته ها 50 تا 60 در صد در حالت حد اکثر هست که در برابر برنامه های رندر و
ویرایش فیلم که این مقدار در حد 85-95 درصد هست بسیار جای پیشرفت وجود دارد .
Bookmarks