عزيز مادربورد هاي آينده با ساپورت حافظه هاي DDR3 عرضه ميشن مشكلي كه تو AM2+ پيش اومد به خاطر HT2 بود كه در اين مدل جديد تغيير كرد و با آپديت بايوس هم زياد برطرف نميشد و تغيير به AM3 اين مسئله وجود نداره برا همين اين مادربورد ها با آپديت بايوس كار ميكنند
دوست عزیز حالا من می تونم با آپدیت بایوس مادر بوردم به راحتی از فنوم های 45 نانو متری استفاده کنم و دیگه لازم نیست به خاطر عوض شدن سوکت CPU های اینتل پول اضافی خرج کنم و این برای من کلی هستش
هر موقعه هم که بخوام سیستم را عوض کنم حتما از ِِDDR3 استفاده میکنم راستی این DDR3 درسته که فرکانسش افزایش پیدا کرده ولی زمان تاخیر اش هم خیلی افزایش پیدا کرده که این هم خیلی عالی نیست که براش پول اضافی خرج کنم