توضیح میدید که چرا مادربرد بیخودی هست ؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط vbigdeli برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Administrator
توضیح میدید که چرا مادربرد بیخودی هست ؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط vbigdeli برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کاربر شهرسختافزار
گیگابایت تو استفاده از قطعات ریز بی کیفیت معروفه! هیچ دلیلی هم نداره که سی پی یو را 12 فاز می کنه.. من یکی که زیر بار خرید گیگابایت نمیرم و خریدم همیشه حول و حوش ایسوس و DFI و Abit هست.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط M A H R A D برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
یادتون رفته که اولین Rev های مادربرد های 965 شون نتونست از fsb 1333 پشتیبانی کنه؟ دیگه می خوای گند این گیگابایت چطوری در بیاد برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Administrator
قطعات ریز منظورتون چوک و ماسفت و ... ایناست؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط vbigdeli برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
چرا نباید کواد تریپل بزنه؟
کاربر شهرسختافزار
ببین من بصورت تجربی بهتون میگم که سی پی یو بدلیل فاز های زیاد،داغ تر از حد معمول کار می کنه.. من خودم P5B dlx داشتم و الان هم IP 35 Pro که این سی پی یو روی این مین جدید خیلی خنک تره و تو اکثر فروم ها هم میگن که یک مینی بگیرید که حداکثر 8 فاز باشه یا اینکه DIGITAL PWM باشه.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط M A H R A D برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
IP 35 4 فاز هست.
حقیقتش این گیگابایت خیلی سوء استفاده می کنه از کسانی که دوس دارن پول زیاد به مین بدن و با عرض پوزش فقط و فقط پول میشمارن....تو ایران که این قضیه بیداد می کنه،یارو میره E6420 میگیره با DQ6 که واقعا خنده داره ...
Administrator
خب آدمو مجبور نکردن که حتما DQ6 بگیره ... میتونه DS3 یا DS4 بگیرهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط vbigdeli برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اون مشکل گرما هم توش سنسور هم دخیله
سپاس
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks