گرافيك آنبوردش چيه؟
کاربر شهرسختافزار
گرافيك آنبوردش چيه؟
فکر کنم ATI Radeon HD 4290 باشه که تفاوت زیادی با 4200 که روی 785 بود نباید داشته باشهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط MicroSystem برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
.D3VIL. (22-01-10), 3dsat (22-01-10), D J V A H I D (22-01-10), MicroSystem (22-01-10), Shahryar (22-01-10)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks