جالب می باشد!
Core i3 هم اسم جدید Core 2 ؟!
(نام گذاری به سبک NVIDIA !)
جالب می باشد!
Core i3 هم اسم جدید Core 2 ؟!
(نام گذاری به سبک NVIDIA !)
AMD Ryzen 5800X
MSI X570 Tomahawk
Geforce RTX 3080 FE
32GB Crucial DDR4-3600 CL16
WD SN750 Black 1TB SSD
Corsair HX1200i
LG 27GP850B
कभी हार
Core i3 فکر نمیکنم اسم جدید Core 2 باشه :برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Stream برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
http://www.anandtech.com/cpuchipsets...oc.aspx?i=3585
اهمیت و ارج زندگی در همین است که موقت است ؛
که تو باید جاودانگی خودت را در جای دیگری نشان بدهی ...
و آن جا "انسانیت" است ..
کاربر شهرسختافزار
طبق این خبر i3 همون Core 2 هست و دقیقا همون حرفی که آرمان زد :برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Shahryar برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدBTW you guys .. this obviously is also product rebranding .. much like GeForce 9800 GTX to GTS 250 etc
कभी हार
حسین جان با توجه به چیزی که آناند نوشته 4 رشته میتونه پردازش کنه در حالی که ممکنه 2 هسته باشه .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Overclocker برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
به هر حال این ها همه حدسیات هست و باید منتظر اعلام دقیق اینتل باشیم ... برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اهمیت و ارج زندگی در همین است که موقت است ؛
که تو باید جاودانگی خودت را در جای دیگری نشان بدهی ...
و آن جا "انسانیت" است ..
Moein (29-06-09), Overclocker (25-06-09), PCminister (26-06-09), Stream (25-06-09), vandelin (26-06-09)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks