بله در نسل بعدی و سری Carrizo امکان استفاده مموری کنترلز از DDR4 گنجانده شده است
*MoJtAbA* (04-06-14), maysamsina (04-06-14), SajjadKhati (04-06-14)
میشه سایشو بدی ؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks