این سیستم توی رنج قیمتی مد نظرتون عالیه ولی اگه سقف هزینه رو تقریبا روی 6.5 ببندی میتونی سوکت 2011 برداری با 4 تا رم 4 گیگ که بتونی Qual Chanel کار کنی .این سیستم هم تا سقف 6تومن برای کاربری گیمینگ
Gigabyte GA-Z97X-Gaming 5
Intel Core i7-4790K
Noctua NH-D15
GSkill TridentX 2×8GB=16GB DDR3 2400MHz CL10
Zotac GTX 980 OC AMP! Omega Edition 4GB
Samsung 850 EVO 120GB
Western Digital Caviar Black 1TB
Cooler Master Vanguard 750W Gold
Cooler Master K350






پاسخ با نقل قول
Bookmarks