سلام برای این مادربرد با این مشخصات آپدیت میشه بدید
http://up.raadhost.ir/uploads/ECS.gif
و نحوه آپدیت رو هم بگید /با نرم افزار خاصی باید آپدیت بشه ؟
کاربر شهرسختافزار
سلام برای این مادربرد با این مشخصات آپدیت میشه بدید
http://up.raadhost.ir/uploads/ECS.gif
و نحوه آپدیت رو هم بگید /با نرم افزار خاصی باید آپدیت بشه ؟
با برنامه AFUWIN اپدیت میشه . از این مسیر بایوسش رو بگیریدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط nimant برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
http://download.ecs.com.tw/dlfileecs...0225S_giga.zip
روش اپدیت
http://www.ecs.com.tw/extra/flashutl/afuwin.pdf
کاربر شهرسختافزار
من یه رم یک گیگ کینگستون روی سیستم دارم دی دی آر 2 یه رم هم چند روز پیش اضافه کردم 1 گیگ ای دیتا
مشخصاتشو با برنامه CPU-Z گرفتم ببین چطوره میسازه با هاش چون مگا هرتز رو اینجوری میزنه کم میزنه به نظرم خودت نگاه کن ببین رم با عملکردش خوبه یا نه
///یه زمانی بخوام سی پی رو ارتقا بدم نیازه آپدیت کنم بایوس رو یا نه همین طوری خوبه
عکس های رم
http://up.raadhost.ir/uploads/1.jpg
http://up.raadhost.ir/uploads/2.jpg
http://up.raadhost.ir/uploads/3.jpg
وقتی یک رم باس 800 باشه و یک رم باس 667 . رم روی باس 667 ست میشه . پس عدد درج شده روی CPU-Z درسته .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط nimant برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Aaron Swartz (07-05-16)
کاربر شهرسختافزار
خب الان کدوم رمم باس بالاست کدوم کمه /
این دو با هم مشکل ایجاد نمی کنه /
در سرعت و عملکرد به لحاظ برند و مگا هرتز /
اگر نیاز به تغییر رم داره بگید /
لطفا به سوالات تفکیک شده پاسخ بدید
مشکلی ایجاد نمیکنه . ولی بهتره دو تا رم مشابه باشند . برای این برد بایوس جدیدی برای پشتیبانی از پردازنده های جدید نیومده .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط nimant برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Aaron Swartz (07-05-16)
4 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 4 میهمان)
Bookmarks