از همه شما متشكرم
اين فايل داخلش اسمش فرق داره
ويه سوال ديگه كه اينو بايد از طريق فلاپي بريزم يا از رو هارد ميشه
بك اپ چي بايد رو فلاپي بگيرم يا روي هارد ميشه گرفت
کاربر شهرسختافزار
از همه شما متشكرم
اين فايل داخلش اسمش فرق داره
ويه سوال ديگه كه اينو بايد از طريق فلاپي بريزم يا از رو هارد ميشه
بك اپ چي بايد رو فلاپي بگيرم يا روي هارد ميشه گرفت
कभी हार
سلام عزیزم خوبی ؟ :26:برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط MAfrooz
ببین عزیز شما من اون فایلی که دادم را بخون ...
بعدش هم بله باید بریزی حتما تقریبا تمامی مادربورد ها برای آپدیت بایوس اون ها باید توی CMOS شما اون فایل را با نرم افزار خاص اون قایل بوت کنید و آپدیت کنید که نرم افزار ها را معرفی کردم.
حالا اگه شما نیاز به آموزش دارین بگین می تونم کمکتون کنم..
باتشکر شهریار:26:
ErfanDL (30-04-13)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks