ممنون بابت خبر برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
در جدول آخر معرفی A10-7850K تعداد هسته ها 4/8 هست برای این توضیحی نیامده ؟
این 4 هسته مجازی هست یا منظور اینه که مدل 8 هسته ای هم داره ؟
ممنون بابت خبر برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
در جدول آخر معرفی A10-7850K تعداد هسته ها 4/8 هست برای این توضیحی نیامده ؟
این 4 هسته مجازی هست یا منظور اینه که مدل 8 هسته ای هم داره ؟
کاربر شهرسختافزار
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Rezasam1 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
خواهش.
مسلماً باید مجازی باشه.
چراکه از یک مدل پردازنده با دو طرح تولید نمیشه. در برخی مواقع پیش میاد که ورزن ها متفاوت باشه. (یه اصطلاح داره که دقیقاً خاطرم نیست؛ اما مثل Rc1و RC2 برای ویندوز میمونه)
اما یک مدل با دو Die متفاوت ، من که تا حالا ندیدم!
****
سال ها او منتظر است و ما غایب . . .
سلام بر تو ای یاری دهنده مستضعفان و خوار کننده مستکبران
****
دلم سفر می خواهد . . .
نه برای رسیدن! فقط برای رفتن . . .
***
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks