ممنون مادربورد من Asrock H61 icafe هست و پردازنده هم Intel G840 هست گرافیک مادربوردم آنبورد هست حالا اگه یه کارت گرافیک روش بندازم(برند ATI) مشکلی پیش نمیاد و گرافیک مینم اتومات قطع میشه یا باید در تنظیمات درستش کنم؟
کاربر شهرسختافزار
ممنون مادربورد من Asrock H61 icafe هست و پردازنده هم Intel G840 هست گرافیک مادربوردم آنبورد هست حالا اگه یه کارت گرافیک روش بندازم(برند ATI) مشکلی پیش نمیاد و گرافیک مینم اتومات قطع میشه یا باید در تنظیمات درستش کنم؟
The-Joker (23-09-12)
سلام عزیز ، خیر مشکلی پیش نمیاد فقط وقتی شما کارت گرافیک انذاختی رو سیستمت ، کابل مانیتورو به جایه پورت گرافیک آنبرد به پورت کارت گرافیک وصل می کنی و در اکثر مادربردا خودشون اتوماتیک گرافیک آنبردو غیر فعال می کنن ، اگر یه وقت غیر فعال نشد داخل بایوس مادربرد یه گزینه داره که شما اون گزینه رو از رویه Onboard می ذاریش رویه PCI E و تمام ، بازم دوست عزیز نهایت شرمندگی رو دارم که اسمش یادم نیست ، مادربرد خودم گرافیک آنبرد داره ، صبح می رم تو بایوس ، نگاه می کنم و گزینه ی دقیقشو به شما می گم چیهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط tntboy_001 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
It's Better To Die On Your FEET Than To Live On Your KNEES
mehrdad_ab (23-09-12), nima_hl (24-09-12), tntboy_001 (24-09-12)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks