چرا بقیه چیپست های h61 دارند ولی مادربردم این قابلیت رو نداره؟! اگه این قابلیت رو نداشت اینا مینوشتند!!
کاربر شهرسختافزار
چرا بقیه چیپست های h61 دارند ولی مادربردم این قابلیت رو نداره؟! اگه این قابلیت رو نداشت اینا مینوشتند!!
چرا !؟ والا من تولید کننده نیستم . بردهای h61 که دیدم فاقد xmp هستند .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Reza_It93 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks