AMD Zen Summit Ridge Overclocking Variants Aimed At Overclockers
AMD Zen Summit Ridge Overclocking Variants Aimed At Overclockers
AMD Zen Summit Ridge Overclocking Variants Aimed At Overclockers
AMD Zen Summit Ridge Overclocking Variants Aimed At Overclockers
DOOM999 (08-11-16)
AMD's Zen Rumored for January 17th Launch; 8 Cores With 16 Threads for $300
پردازنده 8 هسته با 16 رشته پردازشی با قیمت 300 دلار اوایل ژانویه عرضه میشود :
60000.jpg
https://www.techpowerup.com/227944/a...ds-for-usd-300
DOOM999 (20-11-16)
خبرهای خوبی در راه است
قیمت پردازنده های AMD ZEN از 160 دلار شروع می شود
بر پایه اسلاید های لو رفته، اولین پردازنده مبتنی بر ریز معماری ZEN از سریعترین APU در دست تولید همین سوکت (AM4) گران تر خواهد بود. با اینکه هنوز فروش APUهای سوکت AM4 شروع نشده، اما رده بالاترین مدل آن، A12-9800، که از سریعترین مدل نسل قبل نیز سریعتر است، حداقل 160 دلار قیمت خواهد داشت، به عبارتی دیگر ارزان ترین پردازنده ZEN از سری رده پایین ZEN SR3 که احتمالاً چهار هسته ای باشد، بیش از 160 دلار قیمت خواهد داشت.
ادامه مطلب
کاربر شهرسختافزار
اینجوری باشه قیمتش برابر با core i3 6300 میشه ولی کارایی بالاتر از 6300 داره؟
DOOM999 (21-11-16)
کاربر شهرسختافزار
بردها هم احتمالا آماده است . چون شرکت ها سازنده برد هم پردازنده و هم مادربرد سمپل را به تسترهاشون رسوندن . اواخر بهمن یا نیمه اول اسفند موجود میشن . امیدوارم وارد کننده های دیگه به جز وارد کننده فعلی محصولات AMD هم وارد کنند . همچنین قیمت دلار هم معقول بشه .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط salpc برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
RADEON9 (21-11-16), Rezasam1 (14-12-16), SajjadKhati (21-11-16), salpc (21-11-16)
کاربر شهرسختافزار
انشاالله که همینطور بشه.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
یه سوال دیگه: این سری مدل های دوهسته ای شروع میشن یا 4 ؟
AMD>INTEL (21-11-16)
اینها دقیقا مثل اینتل رشته پردازشی خواهند داشت . اطلاعات دقیق تری هم در اومد اینجا مینویسم .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط salpc برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
من خودم اینتل دارم ولی دوست دارم ای ام دی کل اینتل رو بزنه قیمتای اینتل درست شه .البته گرافیک مجتمعاش که اینتلو میخوره
9 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 9 میهمان)
Bookmarks