به نظر من اگه کلا میخای که بهترین و ارزونترین رو مادربرد Gigabyte Z97X-Gaming 3 داره که خروجی نوری SPDIF هم داره
اما اگه فقط واسه ضبط صدا بخای فرقی نداره
به نظر من اگه کلا میخای که بهترین و ارزونترین رو مادربرد Gigabyte Z97X-Gaming 3 داره که خروجی نوری SPDIF هم داره
اما اگه فقط واسه ضبط صدا بخای فرقی نداره
AMD>INTEL (08-04-15), david-ebi (08-04-15), M3RS4D 50062 (08-04-15)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks