مشکلی از لحاظ ساپورت وجود نداره
با توجه به ابعاد مانیتور شما قاطع میگم محدودیتی از لحاظ پردازنده ندارید
کارتی مثل 6770 به راحتی می تونه مانیتور هایی تا ابعاد 20" و تا رزلوشن 1600X900 را با جزییات بالا پشتیبانی کنه
تنها دو سئله در سیستم شما باید بررسی بشه :
یکی توان واقعی پاور هست که به نظرم برای این کارت نیاز به یک پاور با توان 470 وات به بالا هست
و نکته دیگه هم میزان رم هست که من توصیه می کنم حدعقل دو ماژول دو گیگابایتی با فرکانس 800 مگاهرتز
در مورد پردازنده هم به نظر من با یک خنک کننده متوسط میشه با اورکلاک حتی نتایج بهتری هم گرفت






پاسخ با نقل قول
Bookmarks