پوزش میخوام برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط vPs Persia برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اگر مین ddr2 ساپورت میخواهید به نظرم ازراک a780gm-le/128 یک گزینه مناسب باشه به قیمت حدود 65 که 128 مگ ddr2 ساید پورت داره
سری 785 اکثرا ddr3 ساپورت هستند مادر برد گیگا رو ۲-۳ هفته پیش قیمت کردم حدود 140 قیمت دادند البته شنیدم آوژنگ یه دراپ خوب روی قیمتها داده ولی قیمت جدید رو ندارم
785 ازراک هم ۲ مدل تو بازار هست به قیمت 88 و 108 که هر دو 128 مگ سایدپورت ddr3 دارند و مینهای خوبی هستند ( شخصا هر دو مدل رو روی athlon 620 کاملا تست کردم )
ایسوس هم به دلیل نداشتن نماینده رسمی قیمت و گارانتی معلومی نداره باید جستجو کنید
سعی میکنم فردا قیمت دقیق گیگا رو براتون بگیرم ، اگر فراموش کردم ممنون میشم یاد آوری کنید






پاسخ با نقل قول
Bookmarks