ولی به نظر من آدم Q6600 رو بگیره و اورکلاکش کنه به صرفه تره.راستی P/P ه Q6600 خیلی بالاتره.
منم با این گفته موافقم . از طرفی اوورکلاکینگ Q9300 هم سخت تر از Q6600 هست.
اما Q9300 خب بالطبع یک سری مزایا و برتری ها بهمراه داره که Q6600 نداره .