به تازگی مطلبی در سایت HardSpell منتشر شده که اتفاقا عنوانش هست : Q9300 Vs. Q6600 .
اینجا بخون ..
در آخر هم ذکر کرده که Q9300 در حدود 7 تا 10 درصد بهتر از Q6600 عمل میکنه - در نتیجه از لحاظ فنی انتخاب Q9300 درست خواهد بود .
کاربر شهرسختافزار
سلام به همه دوستان عزیز
من قصد خرید یک CPU از نوع 4 هسته ای اینتل دارم
حقیقتش نمیدونم با توجه به اختلاف قیمت آیا Q9300 واقعا ارزش خرید داره؟
قصد استفاده برای کارهای رندر 2 و 3 بعدی دارم
می خواستم دوستان لطف کنن یه مقایسه و توضیح در این باره ارائه بدن و من حقیر رو راهنمایی کنن
در ضمن اگر امکانش هست قیمت CPUهای اینتل سری Core 2 Quad رو هم میخواستم بدونم (اگر گارانتی داره گارانتیش هم بگین بد نیست)
پیشاپیش از لطف همتون سپاسگذارم
موفق باشید
به تازگی مطلبی در سایت HardSpell منتشر شده که اتفاقا عنوانش هست : Q9300 Vs. Q6600 .
اینجا بخون ..
در آخر هم ذکر کرده که Q9300 در حدود 7 تا 10 درصد بهتر از Q6600 عمل میکنه - در نتیجه از لحاظ فنی انتخاب Q9300 درست خواهد بود .
کاش به زمانی برگردم
که تنها غم زندگی ام
شکستن نوک مدادم بود...
PCN Exclusive User
evanescence-sal (14-10-08), Stream (14-10-08)
کاربر شهرسختافزار
ممنون از پاسخ سریع شمابرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Xtreme برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
حتما نگاه میکنم ببینم چی نوشته
راستی شما خبر از قیمت Core 2 Quad ها در بازار تهران دارید؟
نه دوست من ..
متاسفانه از قیمت ها اطلاعی ندارم .
کاش به زمانی برگردم
که تنها غم زندگی ام
شکستن نوک مدادم بود...
PCN Exclusive User
کاربر شهرسختافزار
از دوستان کسی قیمت بازار تهران رو نداره؟
عضو VIP شهرسختافزار
خواهشن کامل بگو قیمت چی چه مدلی می گید core 2 due اخه از 4600 داریم تا 8600
میگید quad که 15 مدل داره
کدوم مد نظرتون هست؟
الان q9300 رو بالا و پایین که برید بین 280 تا 320 پیدا می کنید
New Season
evanescence-sal (15-10-08)
کاربر شهرسختافزار
ولی به نظر من آدم Q6600 رو بگیره و اورکلاکش کنه به صرفه تره.راستی P/P ه Q6600 خیلی بالاتره.
منم با این گفته موافقم . از طرفی اوورکلاکینگ Q9300 هم سخت تر از Q6600 هست.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Surpriser برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اما Q9300 خب بالطبع یک سری مزایا و برتری ها بهمراه داره که Q6600 نداره .
کاش به زمانی برگردم
که تنها غم زندگی ام
شکستن نوک مدادم بود...
PCN Exclusive User
کاربر شهرسختافزار
دقیقا !برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Xtreme برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
نظر من اینه که اگر اورکلاک میکنی 6600 ولی اگر اورکلاک انجام نمیدی 9300 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks