این مدل را زیاد پیشنهاد نمیکنم . خیر اون کولینگ های استوک اینتل جوابگو پردازنده های اند های این سری نبودند .
این کولر مورد تایید من نیست . همونی که نوشتم تهیه کنید یا از گرین نوتوس 100 استفاده کنید .

میدونید مشکلی که من با این کولرهای ایستاده دارم اینه که باید کیس مناسبی هم براش تهیه بشه .

از بین این مدلها کدوم رو میشه پیشنهاد داد :

GREEN Notus 100
GREEN Notus 200
Cooler Master Blizzard T2
DEEPCOOL GAMMAXX 300

فقط اینکه کیسی که میخوام بگیرم یک کیس معمولی 60-70 تومنی هست که فک کنم 17-18 سانت عرض داشته باشه!