برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
میدونید مشکلی که من با این کولرهای ایستاده دارم اینه که باید کیس مناسبی هم براش تهیه بشه .
از بین این مدلها کدوم رو میشه پیشنهاد داد :
GREEN Notus 100
GREEN Notus 200
Cooler Master Blizzard T2
DEEPCOOL GAMMAXX 300
فقط اینکه کیسی که میخوام بگیرم یک کیس معمولی 60-70 تومنی هست که فک کنم 17-18 سانت عرض داشته باشه!






پاسخ با نقل قول
Bookmarks