1-GIGABYTE H270-HD3P هم خوبه . ولی از نظر من همون B250 کافیه
2-بله ضعیف تر هستند . باز در پنتیوم های کبی لیک کمی اختلاف بازدهی کمتر شده ولی هنوز فاصله وجود دارد .
1-GIGABYTE H270-HD3P هم خوبه . ولی از نظر من همون B250 کافیه
2-بله ضعیف تر هستند . باز در پنتیوم های کبی لیک کمی اختلاف بازدهی کمتر شده ولی هنوز فاصله وجود دارد .
DOOM999 (15-04-17), mohsen1367 (17-04-17), ramin1000 (15-04-17)
آقا امید عزیز من 1200 برای خرید سه قطعه دارم مادربرد، سی پی یو و رمبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
خودم بهترین گیمی که بازی می کنم FIFA است و الان که 2017 اما یک مساله ای که دارم اینه که خواهرم رشتش نرم افزاره و visual studio کار می کنه الان visual studio 2017 اومده با حجم 22 گیگ که وقتی نصبش کنی 40 گیگ فضا می گیره به اضافه استفاده از sql server 2016 که بازهم اینم 7 گیگ نیاز داره و این نرم افزار های سنگین باعث شده اتخاب برام سخت بشه
حالا با این 1200 امکانش هست بهترین سه قطعه ای رو که می تونم بگیرم انتخاب کنید بین نسل 6 و 7
COREI3 7100برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط ramin1000 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
مناسبه
مادربرد هم انتخاب کردی مورد تاییدمه
رم هم فقط صرفه جویی نکن
16 گیگ کینگستون باس 2133
CL15
DOOM999 (15-04-17), mohsen1367 (17-04-17), ramin1000 (15-04-17)
i3-7100 روی خودش فن داره یا نه و اگه داره آیا می شه به این فن اعتماد کردبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
می شه یک رم GSkill هشت گیگ با فرکانس 2400 معرفی کنی چون می خوام بعدا یه 8 دیگه اضافه کنم (خاطره خوبی از رم های کینگستون ندارم)
این i3-7100 می تونه از پش visual studio 2017 بر بیاد مخصوصا تو برنامه هایی که فرم های زیادی براش ساخته شده مثل نرم افزارهای انبارداری
بله کولینگ دارد. برای این پردازه کافیهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط ramin1000 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
شما به ظرفیت رم توجه کن . رم جی اسکیل هم باید چک کنی کدوم سایت ها دارد . همین کینگستون باس 2400 با CL15 کافیه
بله جوابگوست
DOOM999 (15-04-17), javaheri69 (16-04-17), mohsen1367 (17-04-17), ramin1000 (15-04-17)
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
آقا امید این 16 گیگ رم کینگستون با باس 2133 یا 2400 رو من هر چی گشتم نتونستم پیدا کنم می شه لینکش رو برام قرار بدی
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks