حالا چرا مادربورد گیگا؟یه دلیل محکم بهم بده بتونم ثابت کنم گیگا بهتر از ایسوسه...
حالا چرا مادربورد گیگا؟یه دلیل محکم بهم بده بتونم ثابت کنم گیگا بهتر از ایسوسه...
شما اسوس بگیر و msi بگیر . فرقی ندارد. همشون خوبن برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Sir Boy برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
این مادربرد گیگابایت رو سایت شهر سخت افزار بررسی کرده است
http://www.shahrsakhtafzar.com/fa/re...d3-full-review
hamed 111 (13-12-14), M3RS4D 50062 (12-12-14), Sir Boy (12-12-14), مهدی بهادرفر (12-12-14)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks