[QUOTE=N@VID;159634]سلام :
منظور شما اگر همین اسلت نارنجی رنگ باشه !؟
- (The PCI Express x16 slot conform to PCI Express 2.0 standard)
- (The PCI Express x4 slot conform to PCI Express 1.0/1.1 standard)
متن انگلیسی کاملا واضح است !
اسلت آبی رنگ و اسلت نانجی هر دو برای کارت گرافیک هستند با این فرق که اسلت آبی رنگ برای
کارت هایی طراحی شده که با سرعت 16X کار می کنند و قابلیت ساپورت پی سی آی اکسپرس نسخه 2
را دارند و اسلت نارنجی رنگ برای گرافیک هایی که با سرعت 4X کار می کنند و قابلیت ساپورت پی سی آی اکسپرس نسخه 1 رو دارند ...
مدلهایی که شما معرفی کردید مناسبند ولی بدلیل داشتن دو اسلت گرافیک کمی گرونتر هستند ...
در حالی که شما می تونید مین GIGABYTE - EP43-UD3Lرو با همان مشخصات سخت افزاری با قیمت مناسبتر تهیه کنید
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید [/QUOT
خیلی ممنون.اینجا یه سوال برام پیش میاد.نوع کارت گرافیکی که به اسلات نارنجی میخوره الان منسوخ شده هست؟یا نه مثل نوع اسلات ابی رنگ جدید و در بازار موجود هست؟
در ضمن مدلی که گفتین 2 تا pci داره.من به 3 تا احتیاج دارم.
قیمت این مدل ها رو دارین؟همون p43
و برای اوور خوب هستن؟
ممنون که وقت گذاشتین.مرسی






پاسخ با نقل قول
Bookmarks