[QUOTE=N@VID;159634]سلام :

منظور شما اگر همین اسلت نارنجی رنگ باشه !؟

  1. (The PCI Express x16 slot conform to PCI Express 2.0 standard)
  2. (The PCI Express x4 slot conform to PCI Express 1.0/1.1 standard)

متن انگلیسی کاملا واضح است !

اسلت آبی رنگ و اسلت نانجی هر دو برای کارت گرافیک هستند با این فرق که اسلت آبی رنگ برای
کارت هایی طراحی شده که با سرعت 16X کار می کنند و قابلیت ساپورت پی سی آی اکسپرس نسخه 2
را دارند و اسلت نارنجی رنگ برای گرافیک هایی که با سرعت 4X کار می کنند و قابلیت ساپورت پی سی آی اکسپرس نسخه 1 رو دارند ...

مدلهایی که شما معرفی کردید مناسبند ولی بدلیل داشتن دو اسلت گرافیک کمی گرونتر هستند ...
در حالی که شما می تونید مین GIGABYTE - EP43-UD3Lرو با همان مشخصات سخت افزاری با قیمت مناسبتر تهیه کنید




برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید [/QUOT

خیلی ممنون.اینجا یه سوال برام پیش میاد.نوع کارت گرافیکی که به اسلات نارنجی میخوره الان منسوخ شده هست؟یا نه مثل نوع اسلات ابی رنگ جدید و در بازار موجود هست؟
در ضمن مدلی که گفتین 2 تا pci داره.من به 3 تا احتیاج دارم.
قیمت این مدل ها رو دارین؟همون p43
و برای اوور خوب هستن؟
ممنون که وقت گذاشتین.مرسی