سلام :
منظور شما اگر همین اسلت نارنجی رنگ باشه !؟
- (The PCI Express x16 slot conform to PCI Express 2.0 standard)
- (The PCI Express x4 slot conform to PCI Express 1.0/1.1 standard)
متن انگلیسی کاملا واضح است !
اسلت آبی رنگ و اسلت نانجی هر دو برای کارت گرافیک هستند با این فرق که اسلت آبی رنگ برای
کارت هایی طراحی شده که با سرعت 16X کار می کنند و قابلیت ساپورت پی سی آی اکسپرس نسخه 2
را دارند و اسلت نارنجی رنگ برای گرافیک هایی که با سرعت 4X کار می کنند و قابلیت ساپورت پی سی آی اکسپرس نسخه 1 رو دارند ...
مدلهایی که شما معرفی کردید مناسبند ولی بدلیل داشتن دو اسلت گرافیک کمی گرونتر هستند ...
در حالی که شما می تونید مین GIGABYTE - EP43-UD3Lرو با همان مشخصات سخت افزاری با قیمت مناسبتر تهیه کنید
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید









پاسخ با نقل قول
Bookmarks