همین 1155 هم ارزش انچنانی نداره برای خرید سیستم. دیگه1366 که جای خود داردبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط YosefFaraji برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
همین 1155 هم ارزش انچنانی نداره برای خرید سیستم. دیگه1366 که جای خود داردبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط YosefFaraji برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
AMD>INTEL (15-01-15), YosefFaraji (15-01-15)
اگه مسئله پول نبود که من دوست داشتم بتونم 1150 بخرم.هر کسی دوست داره بهترین سیستمو داشته باشه.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط M3RS4D 50062 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
دوستان ممنون از راهنماییتونبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کاربر شهرسختافزار
اتفاقا بر خلاف نظر دوستمون که میگن که ۱۱۵۵ دیگه به درد نمیخوره من میگم چرا هنوز خوب نفس داره و تو گیم دستکمی از ۱۱۵۰ نداره من الان دارم باهاش کار میکنم هنوز سیستم سرپا هست فقط مشکل کارت گرافیکم هست اگر اون کم نیاره بقیه سیستم مثل بنز کار میکنه و تو گیم حرف نداره شما اگر مقایسه بکنید 4670 و 2500 تفاوت چندانی ندارن حتی چه تو فروم های داخلی و خارجی دیدم که ارتقاع رو اصلا مناسب و عاقلانه نمیبینن چون تفاوت قابل چشم پوشی هست و فقط در صورتی پیشنهاد میکنن که کار دیگه ای هم داشته باشید مثلا رندر بگیرید و ... که اونم باز به ۴۶۷۰ نه ۴۷۷۰ و ۴۷۹۰ رو توصیه میکنن به نظرم شما یه مین بورد ار برند های معروف مثل ام اس ای و گیگا و ... پیدا کن و با یه چیپ z68 یا اگر حرفه ای تر میخواهید z77 و یه سی پی یو ضریب باز (سری k) مثل 2500k or 3570k و رو سیستم پیاده کن و استفاده کن تا چند سال اینده فکر نمیکنم مشکلی پیش بیاد هر وقت کم اورد یه اور کوچیک کارت رو راه میندازه من خودم تا ۵۰٪ تونستم 2500k رو افزایش فرکانس و کارایی بدم با اورکلاک بودجه کم رو جبران میکنه البته هنوز کارت گرافیک نیاز دارید و انجام این کار فکر کمم حد اقل برتون حدود600 هزینه میبره و یه کارت خوب که متناسب بشه سیستم هم نیازه فکر کنم اون رو هم با۶۰۰-۷۰۰ راه بندازید البته میدونم که از بودجه شما بیشتره ولی از خرید سیستم جدید نجاتتون میده پیشنهاد من به شما اینهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط YosefFaraji برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Admiral_Hunter (16-01-15), YosefFaraji (15-01-15)
این q6600که من دارم بد نیست و کار سنگینی با سیستم انجام نمیدم.ولی احساس میکنم تو بازیهای جدید باعث گلوگاه میشه و افت فریم میاره.علاوه بر اون DDR2هم قدیمی شده.رو سیستم دیگه ای با GTX 460تست کردم که فریم بیشتری تو بازیها میداد و بخاطر سی پی یو i3 3220بود که قویتر از سی پی یو من بود.GTA خیلی برام مهمه و دوست دارم از نهایت قدرت سیستمم برای این بازی استفاده کنمبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط 1376MAXIMUM برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
سلامبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط 1376MAXIMUM برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
میشه با بودجه استارتر سیتم پیشنهاد بدین .برد با چیپ Z68 یا Z77 و پردازنده ضریب باز (سری k)
Asus Sabertooth Z77 : 880.000
Intel Core i5-4670 : 690.000
??????????????????????????????????????????????
YosefFaraji (16-01-15)
کاربر شهرسختافزار
اول از همه عزیزم شما نصف سیستم رو ۱۱۵۰ بر داشتی نصفش رو ۱۱۵۵ بعدم رفتی از گرون ترین مین بورد ها رو برداشتی از سری گیم ام اس ای فکر کنم بتونی چیز های خوبی پیدا کنی قبل از این که ۱۱۵۰ بیاد یادمه مدل هایی داشت که ۳۰۰-۴۰۰ تو مان بود گرون تر هم داشت تا ۷۰۰-۸۰۰ بعد ۱۱۵۵ که نوش تو بازار نیست باید دست دوم بگیرن پس میشه گرفتبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط M3RS4D 50062 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
YosefFaraji (16-01-15)
حالا اینا رو بیخیال شید .یه مین 1155 حدود 300تا350چی خوبه با مشخصاتی که تو پست بالا گفتم؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط 1376MAXIMUM برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
GIGABYTE - P61-AD3برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط YosefFaraji برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
290 ت
ASUS - B75M-A
260
YosefFaraji (16-01-15)
عزیز دلبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط 1376MAXIMUM برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
من طبق حرف شما گفتم
برد هم موجودیه تو بازار اینه
ببنید خودتون چی گفتین؟ (شما باید مشخص کنید که از چه برد و پردازنده ای دارین پیشنهاد میدین .باید قید میشد که چیپ فلان با سوکت فلان)
اتفاقا بر خلاف نظر دوستمون که میگن که ۱۱۵۵ دیگه به درد نمیخوره من میگم چرا هنوز خوب نفس داره و تو گیم دستکمی از ۱۱۵۰ نداره من الان دارم باهاش کار میکنم هنوز سیستم سرپا هست فقط مشکل کارت گرافیکم هست اگر اون کم نیاره بقیه سیستم مثل بنز کار میکنه و تو گیم حرف نداره شما اگر مقایسه بکنید 4670 و 2500 تفاوت چندانی ندارن حتی چه تو فروم های داخلی و خارجی دیدم که ارتقاع رو اصلا مناسب و عاقلانه نمیبینن چون تفاوت قابل چشم پوشی هست و فقط در صورتی پیشنهاد میکنن که کار دیگه ای هم داشته باشید مثلا رندر بگیرید و ... که اونم باز به ۴۶۷۰ نه ۴۷۷۰ و ۴۷۹۰ رو توصیه میکنن به نظرم شما یه مین بورد ار برند های معروف مثل ام اس ای و گیگا و ... پیدا کن و با یه چیپ z68 یا اگر حرفه ای تر میخواهید z77 و یه سی پی یو ضریب باز (سری k) مثل 2500k or 3570k و رو سیستم پیاده کن و استفاده کن تا چند سال اینده فکر نمیکنم مشکلی پیش بیاد هر وقت کم اورد یه اور کوچیک کارت رو راه میندازه من خودم تا ۵۰٪ تونستم 2500k رو افزایش فرکانس و کارایی بدم با اورکلاک بودجه کم رو جبران میکنه البته هنوز کارت گرافیک نیاز دارید و انجام این کار فکر کمم حد اقل برتون حدود600 هزینه میبره و یه کارت خوب که متناسب بشه سیستم هم نیازه فکر کنم اون رو هم با۶۰۰-۷۰۰ راه بندازید البته میدونم که از بودجه شما بیشتره ولی از خرید سیستم جدید نجاتتون میده پیشنهاد من به شما اینه
آخرین ویرایش توسط M3RS4D 50062 در تاریخ 16-01-15 انجام شده است
YosefFaraji (16-01-15)
یه چیزی مثل MSI B75A-G43 میخواستم.کسی قیمتشو میدونه؟آکبندش الان هست؟
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks