ببخشید چیپ 880g بهتره یا 870
من نمی خوام از انبرد استفاده کنم
ببخشید چیپ 880g بهتره یا 870
من نمی خوام از انبرد استفاده کنم
بلدوزری خواهد آمد...
برای شکستن پل های شنی ...
AMD دوباره خواهد امد
عضو VIP شهرسختافزار
عزیز تفاوت چندانی بینشون نیست و 880 گرافیک آنبرد دارهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط moreb برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
البته بعضی امکانات جدید مثل usb3 رو روی بردهایی با چیپ 880 گذاشتن که 870 فاقد اونه
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks