دوست عزیز اگه سی پی یو و بوردتون رو تو این اوضاع بفروشید دیگه خیلی سخت میتونید تو این اوضاع با 50 تومن بیشتر این دو قطعه رو پیدا کنید !
کما اینکه هر روز داره قیمت قطعه بالاتر میره :|
دوست عزیز اگه سی پی یو و بوردتون رو تو این اوضاع بفروشید دیگه خیلی سخت میتونید تو این اوضاع با 50 تومن بیشتر این دو قطعه رو پیدا کنید !
کما اینکه هر روز داره قیمت قطعه بالاتر میره :|
کاربر شهرسختافزار
آره دوست گلم با این اوضاع ترجیح میدم نگهش دارم ....برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Mahdi8063 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
البته دنبال یه مین درس حسابی هم هستم ببینم چی میشه....چون این اصا جوابگوی اور نیس
خنده ی تلخ من از گریه غم انگیزتر است
کارم از گریه گذشته به آن می خندم
![]()
Mahdi8063 (19-09-12)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks