به نظر من فقط ABIT AX78 ،هم SLIو هم PHNOME را به راحتی ساپورت میکنه
کاربر شهرسختافزار
به نظر من فقط ABIT AX78 ،هم SLIو هم PHNOME را به راحتی ساپورت میکنه
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks