اونطور که من فهمیدم مادربوردهای دارای گرافیک آنبرد نمی تونن اون بازدهی واقعی رو برای کارتهای گرافیکی مستقل بوجود بیارن و اختصاصا برای عملکرد اون کارت آنبرد طراحی شدن درسته؟
کاربر شهرسختافزار
اونطور که من فهمیدم مادربوردهای دارای گرافیک آنبرد نمی تونن اون بازدهی واقعی رو برای کارتهای گرافیکی مستقل بوجود بیارن و اختصاصا برای عملکرد اون کارت آنبرد طراحی شدن درسته؟
عضو VIP شهرسختافزار
خیر. اینطور نیستبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط alibaba999 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
دلیل علمیتون رو لطفاً کامل توضیح بدین
عضو VIP شهرسختافزار
خیر. اینطور نیستبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط alibaba999 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
دلیل علمیتون رو لطفاً کامل توضیح بدین
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks