با افزایش قیمت دلار و کم شدن موجودی و یا افزایش تقاضا قیمت افزایش یافته و برعکس این سه عامل باعث افت قیمت میشود
کاربر شهرسختافزار
سلام
به نظر شما اين افزايش قيمتها تا كي ادامه داره؟
آيا امكان برگشت به قيمتهاي قبلي وجود داره؟
مثلاً i3-560 بشه همون 140 تومان؟
آخرین ویرایش توسط <Mohsen> در تاریخ 12-02-11 انجام شده است
با افزایش قیمت دلار و کم شدن موجودی و یا افزایش تقاضا قیمت افزایش یافته و برعکس این سه عامل باعث افت قیمت میشود
javadshahvand (12-02-11), Labyrinth (12-02-11), nima_hl (13-02-11)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks