سلام دوست عزیزم ، عضویتتون رو هم تبریک میگم ...برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط nimamalek برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
شما مدل CPU رو یه جوری نوشتید ! انگار که X2 هست در صورتیکه کوچکترین عضو X2 پردازنده 3600 هست ....
در هر صورت بهتره برای پنتیوم دی ها مدلشون رو بنویسیم ( مثلا 805 یا 940 و ...) یا کلاکشون رو به GHz بنویسیم
در هر صورت یکی از بهترین انتخابهای شما برای LGA775 میتونه مین GigaByte 965P-DS3 باشه با قیمت حدودی 160 تومن ( یه خورده اینور اونور داره)
ببخشید زیاد صحبت کردم







پاسخ با نقل قول

Bookmarks