ببخشید ، این لینک نرم افزاری هه که برای عکس برداری از زمین هست .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط SajjadKhati برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
نام چند نرم افزاری که داده بودین را من جستجو کردم این لینک در لیست اوائل بود و من فکر نمیکردم لینک نامربوط دیگه ای باشه .
بنابراین ، اون قضیه ی گرافیک که گفته بودم ، ربطی به موضوع شما نداره .
اما مسائل مربوط به پردازنده (طبق لینکی که شما هم دادین) ، به کارتون ربط داره که در پست بالا توضیح دادم.
از این اشتباه (لینک بالا) پیش اومده ، عذرخواهی میکنم.






پاسخ با نقل قول

Bookmarks