CPU Q-Fan Control توی بایوس روی چه گزینه ای هست؟
مدیر انجمن سخت افزار
CPU Q-Fan Control توی بایوس روی چه گزینه ای هست؟
To improve is to change. To perfect is to change often
کاربر شهرسختافزار
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط XFXForce برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
فکر کنم خودش روی auto بود
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks