برد گیگابایت رو میپسندم . کیفیت مناسب به همراه گارانتی خوب
البته این برد رو بیشتر توصیه میکنم Gigabyte GA-Z170X-UD3
بایوس هاشون خیلی متفاوت نیست . منوالش خیلی کمک میکنه . مشکلی هم داشتید سوال کنید جواب میدم . گیگابایت مرجوعی کمی دارد.
ممنون از راهنماییتون، پس یعنی اون مدل گیگا z170-d3h ارزش خرید نداره؟ مادربردی که شما معرفی کردید خوبه ولی 70-80 تومن گرونترهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اگه بخوام کارت گرافیک asus بخرم با مادربرد گیگا سازگاری داره یا اینکه اونم باید گیگا باشه؟