یه سوال در مورد کولر 212x دارم اینکه چون من 4 تا ماژول رم دارم فن این کولر به رم نمیچسبه؟
باید عکس واضح بگذاری تا چک کنم . رمهات چه مقدار ارتفاع دارند .