سلام دوستان
من وقتی زدم واسه رندر از پریمیر و ... دیدم دمای cpu به 75 -80 میرسه که زیاده ... و وقتی cpu های اینتل به این دما برسن ، برای این که از عمرشون کم نشه و دیرتر خراب بشن ، از قدرت خودشون کم میکنند و در نتیجه توان خروجی رندر 100% نخواهد بود ...
الان من میخوام یک خنک کننده خیلی خوب واسه سیستمم بگیرم که این مشکل برطرف شه ... نظر شما دوستان چیه ؟ از نظر قیمت هم 300-400 تومان مشکلی نیست و فقط میخوام یه چیز خیلی خوب باشه که جواب بده واسه رندر چند ساعتی ...
مشخصات سیستم من (ضمنا اورکلاک نشده):
cpu cori7 6700 k
Gpu gtx 750 ti
ram 16
case green x2
ممنون