ضمن تشكر از شما يك خواهشي دارم
هر چند براي بحث آوركلاكينگ تاپيك هاي اختصاصي و كاملي وجود داره اما اگه امكانش هست به صورت خلاصه بفرماييد همون مدلي كه عرض كردم به چه صورت حداكثر استفاده را ازش ببرم بطوريكه با پردازنده Q9300 بتونم از حداكثر باس مموري بهره ببرم