سلام و درود مجددبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط tntboy_001 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
عزیز کنترلر مموری پردازنده sandy به صورت دیفالت 1333 است و اگر پردازنده را آورکلاک نکنید تقریبا در هیچ کاری به باند بیشتر نیاز نخواهید داشت
با مادربرد h61 هم آورکلاک پردازنده امکان ندارد
به عبارت ساده اگر بدون آورکلاک پردازنده، به جای رم 1333 رم 2666 هم استفاده کنید به جز در برنامه های تست رم در هیچ برنامه دیگری تغییر محسوسی در پرفورمنس ندارید
با این مادربرد و پردازنده sandy ماکزیمم کلاک برای رم 1333 است و اگر رم 1600 هم تهیه کنید در سرعت 1333 کار خواهند کرد






پاسخ با نقل قول

Bookmarks