فركانس هسته گرافيك اين 300 هست درحاليكه اون يكي 500 هست فركانس رمش هم فكر كنم پائينتر باشهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط boros برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید






پاسخ با نقل قول

Bookmarks