عزيز ، به نظر من RAM Patriot نخر كه قلابيش خيلي زياده. 10000 تومان بيشتر بده و Corsair بخر كه برند اول دنياست و قلابيش هم هنوز نيومده و فوق العادست.
دوست عزیز خودم از Patriot منصرف شدم .
میخوام OCZ بگیرم .
یعنی Corsair از OCZ بهتره ؟