از راهنمایی همتون ممنونم ولی قیمت هایی که دادید خیلی با چیزایی که من تو بازار رضا دیدم فرق داشت دیروز اونجا بودم rampage 2 extreme رو 80هزار میدادند.
اون مدل dfi رو هم پیدا نکردم گفتم یه یک ماهی بمونم که یک کم قمت ها پایین تر بیاد.
راستی کسایی که اینجا قیمت میذارن از رو چه منبعی میذارن که با بازار انقدر فرق می کنه؟


سلامبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
rampage 2 extreme رو 80 میدادن مگه میشه داداش بیا 10 برام بخربرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید

قیمت ها رو هم از شهر خودمون می گیرم.
موفق باشیبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید