سلام
قبلا می خواستم خنک کننده ی آبی بگیرم ولی مثل اینکه یک جورایی مشکل دارن
قیمت هم اینطور من نیدم بالای 200-300 هست
خب بالاخره تا 90 چی میشه گرفت؟