سلام
قبلا می خواستم خنک کننده ی آبی بگیرم ولی مثل اینکه یک جورایی مشکل دارن
قیمت هم اینطور من نیدم بالای 200-300 هست
خب بالاخره تا 90 چی میشه گرفت؟
سلام
قبلا می خواستم خنک کننده ی آبی بگیرم ولی مثل اینکه یک جورایی مشکل دارن
قیمت هم اینطور من نیدم بالای 200-300 هست
خب بالاخره تا 90 چی میشه گرفت؟
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks