اول مسئله قیمت هست که 2180 با amd 6000 ,6400 x2 قابل قیاس نیست . مسلما تو حالت عادی x2 6000 تو تمام تست ها بالاتره . اورکلاک یکی از معیارهای جانبی هست . چون فقط یکسری محدودی دنبالش هستند .
چارت cpu سایت tomshardware رو ببینید .
اول مسئله قیمت هست که 2180 با amd 6000 ,6400 x2 قابل قیاس نیست . مسلما تو حالت عادی x2 6000 تو تمام تست ها بالاتره . اورکلاک یکی از معیارهای جانبی هست . چون فقط یکسری محدودی دنبالش هستند .
چارت cpu سایت tomshardware رو ببینید .
mamad64 (20-08-08)
این سیستم مشتریم هست
AMD Athlon 64 X2 4000+
که اورش کردمبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
مادربرد:Biostar A690G M2+
chip set:AMD 690
دوست عزیز AMD هم بلده اور شه.به قول دوستمون AMD>INTEL افراد خییلی کمی CPU هاشون رو اور میکنن پس زیاد خودت رو در قید اور نکن.
آخرین ویرایش توسط mamad64 در تاریخ 20-08-08 انجام شده است
کاربر شهرسختافزار
AMD ماشاء الله اینقدر بلده اور بشه که تا 2.7 رفته تازه معلوم نیست که پایدار باشه ! در صورتی که 2180 را تا 3.95 میبرم !برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط mamad64 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
مثل اینکه تا کُفر منو در نیارید بی خیال نمیشید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
نمیخواستم حال هر چی فن بوی AMD را بگیرم ولی مجبورم کردید !برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
هر کی مَرده بره CPU Phenom بیاره و با Q6600 من کل بندازه تا ببینیم روی کی کم میشه برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید این از 4 هسته ایش برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
و بره 6400 بیاره با 2180 کل بندازیم تا روی هرچی فن بوی هست کم بشه برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Merlin360 (20-08-08)
کاربر شهرسختافزار
بابا دوستمون hosseinOc درست میگه من قصد حمایت کسی رو ندارم ولی این مشخص که AMD کم مییاره به نظر
من بهتر این بحث هارو ادامه ندین چو عاقبت خوبی نداره.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Overclocker (20-08-08)
تو مثل اینکه درست صفحه رو نگاه نکردی ولتاژ cpu رو چنده من دست به ولتاژ نزدم اونقدر اور شد
2-مادر برد قیمتش 50000 تومن بود دیدی که با یه مادر برد ارزون راحت اور شد.
3-در ضمن منظورت از کفر در اوردن چیهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید تو اینتل انگار ناموسته اینجوری تعصبی برخورد میکنی.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
4-2800MHZ نه 2700 MHZ
آخرین ویرایش توسط mamad64 در تاریخ 20-08-08 انجام شده است
برو عزیزم Q6600ات را اوور کن ببینم چقدر می تونی اوور کنی ..برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Hossein_OC برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
حتما اوور کن و نتیجه رو بذار که خیلی مشتاقم ببینم چقدر اوور شده .
=====
یه مطلبی هم فراموش نکن. اونم اینکه پردازنده های AMD ذاتا سخت اوور میشن . این ذاتشونه و دلیلی هم نداره که چون اینتل بیشتر اوور میشه بهتر از AMD باشه . در ضمن رکورد اوورکلاک ها معمولا بااینتل زده میشه به این دلیل که راحت تر اوور میشن . اما اگر کسی تونست با AMD رکورد خوبی بزنه اوورکلاکر فنی تری هست. چون AMD مثل اینتل نیست که با یه لیوان آب خوردن اوور بشه .
کاش به زمانی برگردم
که تنها غم زندگی ام
شکستن نوک مدادم بود...
PCN Exclusive User
Mahdi_Moosavi (21-08-08), mamad64 (20-08-08)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks