فروشنده میشناسم 9 تا کارتون سی پی یو سری FX توی ویترینش هست از 4100 تا 8150
اونوقت تا میگی سی پی یو چی خوبه میگه اینتل!!
اگر اینتل خوبه پس چرا اینقدر AMD بستگی اگرم واقعا ضعیفه پس چرا جوابگوی نیاز مشتری هات بوده کسی چیزی نگفته و تو هم %90 ای ام دی میبندی؟؟
ملت اینجورین دیگه
اصلا اینتل مهره مار داره انگار
از اتلونهاش تا فنوم و تا 4100 و 6100 رو داشتم الان 6200 رو سیستمه ازهمشون راضی بودم اما این 6200 یه چیز دیگس اینقدر خفنه این سی پیو از نظر قدرت نسبت به قبلی ها(بخاطر معماری کاملش)
تازه یه مدته اورکلاکش کردم روی 4300 فول لود دماش میرسه فوقش به 65(بایه کولر بوفالو گرین و خیمر Z5)
الانم تاپول برسه دستم میخوام 8350 بخرم پس خاطرت راحت باشه برای اینکه خیلی هزینه نکنی انتخاب سری FX بهت بد نمیگذره
آدم بی تجربه ای نیستم باسیستم 4960 و دوتا 690 هم کار کردم بله اینتل حرفش نزدنیه و هیچ وقت هم کسی نمیگه بده اگرم کسی گفت همینجوری باور نباید کرد ولی به هیچ وجه اونقدری که پشت سر ای ام دی بد میگن نه اینجوریا نیست
(برخلاف بقیه من یکی چقدر تعریف کردم ازشبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید )
میدونی چرا توی ویترینش AMD زیاده؟
واسه اینکه اینتل گرونه و بازارش کشش ضعیفی داره!برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ولی AMD بخاطر قیمت مناسبش مشتریهای زیادی مثل ما فقیر فقرا داره!برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
بنظر من واسه فروشنده ها معیار اصلی خرید و فروش وسودمعاملشونه نه ......وگرنه به همه ثابت شده و یا تلقین شده که اینتل بهترینه!
اصلا میدونین چرا AMD کفر آدمو درمیاره؟ واسه اینکه مشخصات عددی که تبلیغش میکنن توی تستها بدست نمیان.!برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
درسته یا من اشتباه رفتم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟