میدونی چرا توی ویترینش AMD زیاده؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Tragzes برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
واسه اینکه اینتل گرونه و بازارش کشش ضعیفی داره!برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ولی AMD بخاطر قیمت مناسبش مشتریهای زیادی مثل ما فقیر فقرا داره!برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
بنظر من واسه فروشنده ها معیار اصلی خرید و فروش وسودمعاملشونه نه ......وگرنه به همه ثابت شده و یا تلقین شده که اینتل بهترینه!
اصلا میدونین چرا AMD کفر آدمو درمیاره؟ واسه اینکه مشخصات عددی که تبلیغش میکنن توی تستها بدست نمیان.!برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
درسته یا من اشتباه رفتم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟






پاسخ با نقل قول
Bookmarks