آقا وقتی باز باشه بهتر نیست ؟ هوای داغ زود تر خارج میشه این طوریبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کاربر شهرسختافزار
آقا وقتی باز باشه بهتر نیست ؟ هوای داغ زود تر خارج میشه این طوریبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
آخرین ویرایش توسط mehrad.s در تاریخ 04-07-15 انجام شده است
yavarahmad (04-07-15)
خیر تصور غلطی هست . وقتی در کیس باز باشه . عملا گردش هوای داخل کیس مختل میشه . این چینش نحوه گردش هوا در کیس هم قواعد خاص خودش رو دارد .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط mehrad.s برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
بستگی مستقیم به کیستون دارهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط mehrad.s برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اگر کیستون جدید باشه معمولا هوا از جلوی کیس وارد میشه ( جلوی هارد دیسک ) و از پشت کیس خارج میشه
در این مدل کیسها باز کردن درب کیس باعث به هم خوردن نظم حرکت هوا شده و هوای گرم از اطراف قطعات گرم دور نمیشوند
ولی در کیسهای قدیمی که هیچ راه کاری برای ورود و خروج هوا نداشت، باز گذاشتن درب کیس میتونست به خنک شدن قطعات کمک کند
M3RS4D 50062 (04-07-15), mehrad.s (04-07-15), SOHR@B (04-07-15), yavarahmad (05-07-15)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks