این دوتا فرقشون فقط توی درگاه های ارتباطی شون هست ؟
فرق چیپست 870 و 890 در چیست ؟ کدوم یکی بهتره ؟
کاربر شهرسختافزار
این دوتا فرقشون فقط توی درگاه های ارتباطی شون هست ؟
فرق چیپست 870 و 890 در چیست ؟ کدوم یکی بهتره ؟
MR TASH (16-03-11)
مادربرد 880extreme3 از esata/sata 3 پپشتیبانی میکند ، امکان کراسفایر دارد ، مدار تغذیه بهتر با هیتسینک مناسبتری براش تدارک دیده شده ، تجهیزات بهتری برای آورکلاک ( debug - reset - power -clear cmos ) روی برد نسب شده و بنظرم ارزش 20 تومن هزینه بیشتر را داردبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط dr-mrt برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
چیپست 870 دارای گرافیک داخلی نیست و با نیاز شما همخوانی ندارد
mehrdad_ab (16-03-11), mohamad70 (16-03-11), MR TASH (16-03-11)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks