اگر قصد استفاده از رمهای باس بالاتر از 2400 دارید برد دوم مناسبه . همچنین اگر قصد استفاده از پردازنده با پسوند K دارید
کاربر شهرسختافزار
سلام و عرض ادب
ROG STRIX B250F GAMING
یا
ASUS PRIME Z270-K LGA1151 Z270
برای گیم
بنده خودم گزینه 2 روز انتخاب کردم بدید فرکانس رم بالا تر
حال نظر دوستان کارشناس چی هست؟
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks