اگه اور نمیکنی یه برد ارزونتر بگیر به نظر من. بردی که کراس فایر داشته باشه و از این ارزونتر باشه کم نیست.
ولی الآن به هر کی بگی vga فقط ATI بهت پیشنهاد میده. الآن ببین این بهادر که استاد مسلم سخت افزاره، چی میگه، هر کاری ایشون گفت بکن!!
کاربر شهرسختافزار
اگه اور نمیکنی یه برد ارزونتر بگیر به نظر من. بردی که کراس فایر داشته باشه و از این ارزونتر باشه کم نیست.
ولی الآن به هر کی بگی vga فقط ATI بهت پیشنهاد میده. الآن ببین این بهادر که استاد مسلم سخت افزاره، چی میگه، هر کاری ایشون گفت بکن!!
Overclocker (27-10-08), Rohham (26-10-08)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks