شما یه بارم با برنامه هایی مثل تری دی مکس رندر بگیر که پدر تمام هسته ها رو در میاره یا با برنامه everest تست پایداری بگیر ببین تمام هسته ها خرخره استفاده میشن ! ولی نمی دونم را شما موقع کانورت چنین مشکلی داری !
شما یه بارم با برنامه هایی مثل تری دی مکس رندر بگیر که پدر تمام هسته ها رو در میاره یا با برنامه everest تست پایداری بگیر ببین تمام هسته ها خرخره استفاده میشن ! ولی نمی دونم را شما موقع کانورت چنین مشکلی داری !
DX400
K1LOU (09-09-10)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks