دوست عزیز دقت کن هست برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید باید از مغزت کمی استفاده کنیبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کاربر شهرسختافزار
دوست عزیز دقت کن هست برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید باید از مغزت کمی استفاده کنیبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
سلامبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Overclocker برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
آقا مسابقه هوش گذاشتی؟!
نکنه میخوای بگی 9550اگه تا 3810 اور بشه همون (core i7) میشه؟!
البته با استفاده از مغزم حدس می زنم که در شکل باید به جای core i7 می نوشت core i5 چون i7 750 نداریم و در شکل هم نوع i5 750 رو سبز کرده بود!
حالا از مغزم استفاده کردم!!
باور نمی کردم اورکلاک اینقدر کاریی رو بالا ببره! حالا میشه بگید تا این حد اور کردن به cpu و مادر برد ضرر نمی رسونه؟ و آیا رسیدن به این اعداد آسونه!
آخرین ویرایش توسط ARA-RF در تاریخ 30-09-09 انجام شده است
فقط و فقط ===> راجر فدرر
Roger Federer: It's nice to be Important but It's more important to be nice
ARA: You can make a million UEs Roger, but you're still a beauty!
ARA: Win or lose, watching you is a blessing in itself
ripek (18-01-10)
سلامبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط ARA-RF برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
زیاد به مغزتون فشار نیارید چون احتمالا آورکلاکر گرامی q9550 را با چیز دیگه اشتباه گرفتن یا اینکه q9550 نکته انحرافی هستش برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
البته حرف شما هم درست توان محاسباتی q9550 در فرکانس 3.8 قابل مقایسه با i7 920 در حالت دیفالت هستش
موفق باشید
ripek (18-01-10)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks