8500 هر چند كه گرافيك جالبي نيست و قدرتش نصف 8600GT هست ولي خب به هر حال از گرافيك آنبوردمادبرد مقداري قويترهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط psat برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
يه چند وقت ديگه 5670 مياد حدود 100 تومن اين رو بتوني بخري خيلي عاليه






پاسخ با نقل قول



Bookmarks